HOW TO SHOP
1 Shopping is possible with registration or without registration. Just put the items in the cart
2 Check your order in the shopping cart and continue to the next step.
3 Choose payment and shipping method. Send the order.

STORE
Mo-Fr 8:00 - 16:00
Sa according to agreement
So according to agreement

This page is available only in Czech language!

FITNESS PORADNA

Profesionální fitness a výživová poradna poskytující podporu pro zákazníky značky MAXXWIN

?


V naší fitness poradně MAXXWIN odpovídá na Vaše dotazy Petr Svačina - aktivní závodník, výživový a sportovní poradce a fitness trenér, účastník mistrovských a pohárových soutěží v kulturistice a klasickém (RAW) silovém trojboji. Stal se několikanásobným mistrem oblastí, vicemistrem a mistrem ČR v kulturistice. Je držitelem řady fitness a výživových kurzů a odborných seminářů. Oblastí fitness a výživy se zabývá již od roku 2000 a poslední roky v této oblasti také pracuje. Věnuje se především komplexnímu přístupu a doporučení správných výživových a fyzických návyků. Velmi rád se s Vámi podělí s ohledem na Vaše zaměření a cíl o své znalosti a zkušenosti.

V naší fitnes poradně odpovídáme zejména na Vaše dotazy k produktům sportovní výživy MAXXWIN. Pokud Vás také něco zajímá a máte zájem položit svůj dotaz, můžete využít naší poradny. Vaše otázka s odpovědí bude zobrazena zde na stránkách MAXXWIN.

Dotazy z naší fitness poradny

Kristýna - pátek, 3 červenec 2020

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Začala jsem cvičit 2x týdně a mým cílem je pouze zpevnit postavu a zlepšit kondici. Nepotřebuji zhubnout a také bych nerada nějak přibrala na váze. Chtěla bych se Vás zeptat jestli je potřeba brát nějaké doplňky (protein nebo BCAA) popř. co je nejlepší. Je mi 23 let a vážím 56 kg a měřím cca 160 cm. Děkuji Vám za radu.

MW
... čeká se na odpověď

Libor - neděle, 21 červen 2020

Minulý týden jsme si obědnali, u vás svalový balíček ke kterému měl být dávkovací plán jako součást balíčku,tento plán nám však nepřišel .Je možné zaslal tento plán dodatečně předem děkuji adresa Libor Mareš Bumbálka 8 53501 Přelouč.

MW
... čeká se na odpověď

Johan - sobota, 20 červen 2020

Dobrý den. Prosím o radu. Jsem tři týdny po náhradě chrupavky v koleni. Hned po operaci jsem dostala pooperační ortezu 20° a FH a ještě tři týdny mě takto čekají. Trošku se bojím, že budu mít problém po šesti týdnech koleno rozhýbat, nu což budeme bojovat. Ano, budu chodit na rehabilitace, ale zároveň bych chtěla např. pomoci gumy cvičit i doma. Poradíte prosím co nejlepšího a nejefektivnější ho koupit? Děkuji za odpověď. Hanka

MW

Dobrý den Hanko a díky za dotaz. Předpokládám, že by Vám měli poradit i v rehabilitační ordinaci vhodné cviky, náčiní i zátěž. Já doporučuji pořídit set odporových gum, kterými budete moci koleno postupně zatěžovat. Cviků existuje velmi mnoho, na různé způsoby a dle možností tak vybereted, co pro Vás bude vhodné...

 

S pozdravem za poradnu MAXXWIN a hodně zdraví přeje Petr.

Denisa - pátek, 12 červen 2020

Zdravím, chtěla bych se zeptat, bylo mi řečeno, že když cvičím ruce s činkami tak svaly údajně nerostou, řeklo mi to více lidí a nějak se mi tomu nechce věřit. Nepříjde mi vhodné vše odcvicit na strojích při posilování rukou, jakožto ženské, protože se často zapojují prsní svaly a to mi bylo zase řečeno že pro ženy také není vhodné. Zajímalo by mě tedy co je na tom pravdy. Pěkný den Denisa

MW

Ahoj Deniso, díky za dotaz a musím jen konstatovat, že takto obecně je vlastě vše nesmysl... Nedá se paušalizovat co je a co není vhodné. Jde spíše o vhodně zvolený a hlavně správně provedený cvik. Sval se kontrahuje a zda to dělá činkou či strojem, to on nepozná :-)

 

Za poradnu MAXXWIN tě zdraví Petr.

Petr Škach - pondělí, 8 červen 2020

Ahoj Petře, připravuji se na fyzické testy k HSZ. Poradíš mi, prosím, jak co nejdříve zvýšit počet kliků? Předem děkuju za odpověď.

MW

Ahoj Petře. V prvé řadě přeji, ať ti to vyjde a hodně sil... Co ti mohu poradit... Klikovat, odpočívat, klikovat, odpočívat, ... Jak jsi na tom teď a co musíš splnit?? Možná se zaměř i na trénink držení těla, břišní svaly a tricepsy.

 

Držím palce, za poradnu MW zdraví Petr.

Jensen2 - neděle, 7 červen 2020

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, příjde mi že mám moc širokou pánev. Tím pádem to vypadá, že mám užší ramena než boky :( mám hubnout? Co mám dělat abych dosáhl tzv. Véčka? Děkuji za odpověď.

MW

Zdravím, 

s fyziologicky vyvinutou fostavou toho bohužel již příliš udělat nejde - záleží na tvém věku, ale opticky lze toto "dohnat" zacílením cvičení na oblast ramen a zad. Střední + zadní delty, střední sval trapézový a široký sval zádový - na to byses měl zaměřit.

 

Ať se daří, zdraví za poradnu MAXXWIN Petr.

Martin - pátek, 5 červen 2020

Ahoj, pár dnů nazpět mám potvrzenou brániční kýlu, cvičení mi nebylo zakázáno, ale mám se podívat na to, jaké cviky nedělat. Máš pro mě pár tipů, co necvičit s brániční kýlou?

MW

Ahoj Martine, doporučuji ti toto spíše probrat s tvým ošetřujícím lékařem. Jako základní cvičení bych volil dýchací cviky, ale pokud máš na mysli skutečně cvičení v posilovně, asi záleží na vážnosti a rozsahu kýly, ale rozhodně by ses měl vyvarovat jakýmkoliv těžkým a komplexním cvikům.

 

Rozhodně se poraď s tvým ošetřujícím nebo nějakým sportovním lékařem.

 

Za poradnu MW přeje hodně zdraví Petr.

Pavel - čtvrtek, 28 květen 2020

Dobry den, je mi 26 a mam dotaz ohledne postavy. Mam pomerne dobrou sportovni postavu, idealni pro nabirani svalu, bez velkeho ukladani tuku. Telesny tuk kolem 12, max 14 %. I brisni svaly jsou dost hezke, i kdyz nic svetoveho. A tady je problem. Uvedomil jsem si totiz, ze nevedome cely den "zatahuju" bricho, v sede, ve stoje, ale kdybych se soustredil a povolil jej uplne, tak z pomerne hezkeho fitness bricha s four packem, je takove tehotenske bricho-tyka se to spodni casti bricha, podbriska. Cim je to zpusobeno? Jak se toho zbavit? Rikam, ani si nevedomuju ze to bricho zatahuju ale uz jen ten pocit ze to bricho vlastne neni az tak hezke jak vypada, neni ok. Pritom si nemyslim ze bych mel vylozene slaby stred tela.. Dekuji Pavel Kurzysz

MW

Ahoj Pavle, 

těžko jednoznačně odpovědět na tvůj dotaz, může v tom hrát roli mnoho proměnných - kromě "klasické" genetiky to může být předchozí stav, zda jsi nabíral či hubnul, nějaký úraz, stupeň trénovanosti, sport, který děláš, atd atd...

Střed těla, zejména vnitřní nejen břišní svaly jsou by měly fungovat zejména v tzv. tónickém stavu, tedy by měly být, naproti třeba bicepsu, v tenzi a zpevněné v zásadě (a ideálně) téměř pořád. Nicméně to neznamená, že když vědomě ty svaly povolíš, že se ti, zcela přirozeně, břišní dutina vyklene vně. 

Otázkou je, jak moc toto vlastně je, nicméně pokud jsi schopen s břišní stěnou bez větší námahy pracovat a to "standardní" je to ploché břicho, pak tě mohu ujistit, že jsi na správné cestě. Navíc břišní dutina znamená to, že se plní různým obsahem a i to může hrát roli v aktuálním optickém vnímání oblasti břicha.

Doufám, že jsem alespoň částečně odpověděl na tvůj dotaz.

S pozdravem za poradnu MAXXWIN.

Petr.

Jakub - pátek, 22 květen 2020

Dobrý den, už vím že když chci nabrat svalovou hmotu tak musím být v kalorickém surplusu, ale chtěl bych se zeptat jestli když chci zvýšit sílu jestli také musím být v kalorickém surplusu nebo to není nutnost? děkuji

MW

Ahoj Kubo, 

toto určitě není přímá úměra, ale zároveň obecně platí, že pokud nabíráte aktivní hmotu, zvyšuje se síla. Neznamená to však, že byste nebyl schopen, pokud již nejste na nějakém Vašem teoretickém maximu, se stávající či mírně klesající hmotou zvýšit sílu.

Důležité je zejména, v jak pokročilé fázi cvičení se nyní nacházíš a co vše se dá ještě ovlivnit (zlepšit).

Zdraví za poradnu MW Petr.

 

Lucie - čtvrtek, 21 květen 2020

Dobrý den, chci s zeptat, jestli je možné kombinovat L-CARNITINE ARGININE s alkoholem? (např. dát si večer sklenku vína) Dále se chci zeptat, jestli je možné tento carnitine konzumovat i v případě užívaní léku proti vysokému tlaku? Děkuji Luucid

MW

Dobrý den Lucie. Obecně se samozřejmě alkohol až na výjimky nedoporučuje a už vůbec ne v rámci cvičení a v kombinaci s doplňky stravy... Ale jak jsem zde již mnohokrát psal, vše je o množství a jak píšete, se sklenkou vína (a platí to i u příležitostně větší dávky alkoholu) určitě nenastanou žádné komplikace, v nejhorším případě budou utlumené účinky doplňků stravy.

Co se týká vlivu na vysoký krevní tlak, tak konkrétně zmíněný Arginine na něj má přímý vliv a proto bych toto nedoporučoval.

 

Za poradnu MAXXWIN zdravím.

Petr.

Dominik - úterý, 19 květen 2020

Dobrý den, je mi 20let, měřím cca 176cm a vážím 58kg. Již nějakou dobu se snažím přibrat a hlavně nabrat svalovou hmotu, ale prostě to nejde. Do posiloviny nechi a proto se snažím cvičit doma, k dispozici mám pouze 3kg činky. Bohužel se v této oblasti ale vůbec nevyznám a proto vždy najdu pouze nějaký wourkout plan na internetu, který se snažím civčit, ale po někjaké době bez výsledku přestanu. Chtěl bych se zeptat, jestli by jste mi dokázali poradit jak co nejefektivněji nabrat a kde najít nebo jak sestavit nějaký workout plán, který by fungoval a šel cvičit z domova.

MW

Ahoj Dominiku, díky za dotaz. 

Ačkoliv máš patrně své důvody k tomu nenavštěvovat posilovnu, tak obecný fakt je ten, že chceš-li nabírat hmotnost, je to zejména o zvýšeném energetickém příjmu a abys nabíral kvalitně, tak je potřeba se zaměřit spíše na silové cvičení.

Workoutovým tréninkem se tělo určitě prorýsuje, bude funkční a zpevněné, ale přílišné nabírání od toho neočekávej.

Doporučuji ti zařadit k cvičení a stávajícímu jídelníčku ještě MAXXWIN balíček OBJEM, který ti ve tvé snaze určitě může pomoci.

 

Za poradnu MAXXWIN zdraví Petr.

 

 

Wolcraft - pondělí, 18 květen 2020

Zdravím, cvičím téměř denně silový trening, ale i tak je těžký shodit přebytečný tuk (stravu mám upravenou do 1650 Kcal). Chci se zeptat, zda-li je lepší pořídit si pás na běhání nebo rotoped, nebo jestli je to jedno. U obou, ze zkušenosti, se člověk šíleně zapotí a dobře spaluje ale co je více efektivní? Děkuji za odpověď.

MW

Zdravím. Toto téma je velmi komplexní a určitě se nedá říci "kup si rotoped a budeš hubnout". Je to zejména o správné, vyvážené a pravidelné stravě, případně vhodných doplňcích a vhodné fyzické aktivitě. Obecně se na redukční fázi příliš nehodí silový trénink a stejně tak je důležité, jakým způsobem na kole či elipticalu budeš cvičit.

Na podporu redukce ti pak mohu doporučit MAXXWIN Redukční balíček, který ti ve snažení určitě může být dobrým pomocníkem.

Za MAXXWIN poradnu přeje hodně spálených kalorií Petr.

Monika - pátek, 15 květen 2020

Dobrý den, chci se zeptat, vždy mě po posilovni bolely svaly tak 2-3 dny, včera jsem byla v posilovne(silový trenink)a dala ze sebe maximum, hned jsem si dala strecink jak má být, rano jsem se vzbudila a nic mě nebolí vubec nic, jakobych nic včera nedelala...čím to je?Rostou mi svaly i když mě nic neboli? nebo to byl zbytečný trenink?dekuju za odpoved předem.

MW

Ahoj Moniko, to se patrně nedá takto paošalizovat. Jde o celkové nastavení a rozpoložení těla, jak moc náročně trénink na svalová vlákna zapůsobí a jak dobře pak jsi schopna regenerovat. Pokud se to sejde v tom dobrém smyslu slova, pak nebudeš pociťovat nějakou výraznou přetrénovanost, ale do jisté míry to je správně, protože jsi schopna dříve využít zregenerované svaly na další trénink. Takže buď zcela v klidu, nemůžeš očekávat a ani by nebylo správné být z každého tréninku bolavá a vyčerpaná.

 

Přeji hodně dalších dobých tréninků NAPLNO.

Petr

Martin - pátek, 15 květen 2020

Dobry den jak spočítám kolik jsem spálil kalorií na rotopedu jedu 45 minut rychlost 25 km h moje vaha 120 kg výška 190 cm displej na rotopedu ukazuje 110 kalorií ale zda se mito malo dekuji za odpoved

MW

Ahoj MArtine, bohužel toto nespočítáš, každý se na tomto "nadře" jinak. Existují tabulkové hodnoty, tzv. Úroveň fyzické aktivity (PAL). Důležitá je pak také tepová frekvence, kterou při tom udržuješ, která říká, jak moc náročná danná činost pro tvé tělo je.

Za poradnu MW zdraví Petr.

Vendy - pátek, 15 květen 2020

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Jak mám zhubnout stehna? Před karantenou jsem půl roku chodila jednou v týdnu plavat na hodinu ale jinak jsem doma necvicila. Teď doma cvicim dva měsíce. Cvicim převážně Hiit cviceni a břicho se mi formuje, zadek taky ale nohy mi narůstají svaly. Vím ze to bude znít asi divne ale chci ty svaly zhubnout. Jenze nevím čím, behat nemůžu, mám problémy s páteří

MW

Ahoj Vendy a děkuji za dotaz. Obecně je komplikované zacílit na konkrétní jednu partii a každý z nás má jiné dispozice.

Obecně se včak vyhni tlakovým těžkým cvikům, včetně dřepů a spíše využívej tzv. strečové cviky, u kterých se sval více napíná - výpady, plavání, vysoké výšlapy, tzv Sissi dřepy (do záklonu).

 

Ať se daří přeje za MAXXWIN poradnu Petr.

Lucia - středa, 13 květen 2020

Dobrý den, třikrát týdně cvičím v posilovně, jednou týdně běhám, už cca 6 týdnů a výsledky jsou pomalu vidět - nejdu do nějaké velké redukce, pouze cca 5 kg a celkově zpevnění. Mám přidat do stravy protein? Pokud ano, v jakém množství, kdy? A doporučíte mi prosím i nějaký, se kterým máte dobré (chuťové) zkušenosti? Díky.

MW

Pěkný dešn Lucio a díky za dotaz. 

Protein do stravy přidat můžete, záleží však na Vašem aktuálním nastavení a příjmu z běžné racionální stravy. Doporučuji se držet poměru cca 1 - 1,2 g na kg tělesné hmotnosti. Pokud byste této hodnoty nedosahovala, nebo ji chtěla mírně navýšit v období kolem tréninkových dní, pak právě proteiny MAXXWIN vynikají velmi příjemnou chutí a kvalitou německého či anglického syrovátkového proteinu.

 

Ať se daří přeje za poradnu MAXXWIN Petr.

Laura - úterý, 12 květen 2020

Dobrý den. Chcem sa spytat ze ked si chcem vyformovat zadok tak ci je pptrebne brat proteiny pre zeny? chodim behat kazdy dem 10 km 8km a aj 20km plus cvicim ale len doma vlastnou vahou cca 20minut . to som zacala koli spevnovaniu. ale teraz chcem si vyformovat zadok aby mam gulatsi ake cviky by ste mi poradili a proteiny ci su vhodne. pribrat by som nechcela

MW

Dobrý den Lauro, formování hýždí a obecně postavy je velkou měrou dáno formou a zaměřením tréninku. Určitě se nedá říci, že by zrovna nějaký konkrétní protein či doplněk formoval či působil na konkrétní partie. 

 

Cviky bych doporučil zaměřit spíše na středně těžké až těžké a to s hlubokým provedením - dřepy, výpady, zakopávání, cviky s cvičící gumou, atd.

Z doplňků stravy ti pak mohu doporučit kromě kvalitních proteinů, jakožto občasnou náhradou jídla a doplnění bílkovin třeba multivitamín na lepší regeneraci po intenzivním cvičení.

 

Ať se ti daří, zdraví za poradnu MAXXWIN Petr.

Pavel Sedláček - pondělí, 11 květen 2020

Dobrý den , chtěl bych se zeptat nějakou chvíli už cvičím. Ale bolí mě levá ruka lépe řečeno. Kost pažní a to hlavně při kliku a když dám příklad. Druhý den co ne cvičím a nesu něco,Tak mě ta kost pažní bolí. Nechápu proč mě to bolí. Co je špatně? Děkuji za odpověď přeji hezký den.

MW

Ahoj Pavle, 

 

patrně tě nebude bolet kost pažní, jako taková, ale buď kosterní svalstvo, nebo nějaký úpon, sval či vaz... Bolest se může projevovat "tahově" či "tlakově", ale tak či tak se domnívám, že chvíle klidu by tomu mohla prospět.

 

Pokud by se bolest stupňovala či déle přetrvávala, doporučuji pak konzultaci s lékařem.

 

Za poradnu MAXXWIN zdraví Petr.

Alča - úterý, 5 květen 2020

Ahoj, jsem holka a je mi 18 let. Moc ráda bych přibrala (zejména svaly). Pravidelně chodím do posilovny. Ráda bych se zeptala zda si mám během treninku dát bcaa a kreatin. Nebo je to pro mě zbytečné. Bojim se jestli to není i nějak nebezpečné. Předem děkuji za odpověď ☺️

MW

Ahoj Alčo a děkuji ti za dotaz.

Schopnost nabírat či hubnout je dána zejménem dispozicemi a charakteristikou naší postavy. Někomu se daří nabírat lépe, někomu hůře... Jde o tzv. Somatotyp člověka. Určitě je důležité volit vhodný trénink, středně těžký až těžký a spíše intenzivní. Podpořit své snažení můžeš zejména kvalitní stravou a například občasným proteinovým, či proteinovo-sacharidovým doplňkerm, jako jsou MAXXWIN 100% WHEY 80 nebo Gainer 35.

Během déletrvajícího intenzivního cvičení pak doporučuji, jak jsi správně zmínila, nějaký zdroj aminokyselin, například MAXXWIN BCAA + Glutamine. Nemusíš se bát, že by ti tyto dolňky nějak mohly uškodit, jsou samozřejmě nezávadné, ale vše je o množství a měla bys i s ohledem na svoji váhu uvažovat spíše nižší dávkování.

Kreatin není pro ženu obecně, pokud nemáš nějaké soutěžní ambice, nutný. Dále bych ti doporučil jako vhodný zdroj energetického příjmu, který bys pro potřebu nabírání měla navýšit, například MAXXWIN DIET DRINK na večeři a MAXXWIN MASH na snídani. 

 

Ať se daří přeje za poradnu MAXXWIN Petr.

Pavel M. - pondělí, 4 květen 2020

Ahoj, je mi 16 let, vážím asi 62kg při 171cm. Někdy zajdu do posilovny, ale nikdy mi to nevydrží nějakou delší dobu, taky mi vadí oči jiných lidí, zajímá mě jestli mi nějaké správné doplňky stravy dokážou pomoct nabrat svalovou hmotu při co možná nejmenším úsilí, popřípadě jaké?

MW

Ahoj PAvle. Bohužel tě asi zklamu... Stravou toho jde sice ovlivnit velmi mnoho, ale jde to ruku v ruce právě s nějakou pravidelnou fyzickou aktivitou. Pokud ti něčím vadí návštěvy posiloven, zaměř se na individuální tréninky, venkovní tréninky, atd. 

Obecně můžeš podpořit objemový růst kvalitním gainerem - kombinace bílkovin a sacharidů, například MAXXWIN Gainer 35. Ale určitě nedoporučuji smýšlet formou "co nejmenšího úsilí". Naopak, výsledky budou tak vysoké, jak vysoké si budeš klást cíle.

 

Ať se daří přeje za poradnu MAXXWIN Petr.

MAXXWIN - Maximal effective nutrition

LOGIN INTO THE SHOP

REGISTRATION - CREATE AN ACCOUNT

Login
Billing and delivery informations
Delivery address is different from billing  
Newsletter
Boxes marked like this are required!

FORGOT PASSWORD

TOP