HOW TO SHOP
1 Shopping is possible with registration or without registration. Just put the items in the cart
2 Check your order in the shopping cart and continue to the next step.
3 Choose payment and shipping method. Send the order.

STORE
Mo-Fr 8:00 - 16:00
Sa according to agreement
So according to agreement

This page is available only in Czech language!

FITNESS PORADNA

Profesionální fitness a výživová poradna poskytující podporu pro zákazníky značky MAXXWIN

?


V naší fitness poradně MAXXWIN odpovídá na Vaše dotazy Petr Svačina - aktivní závodník, výživový a sportovní poradce a fitness trenér, účastník mistrovských a pohárových soutěží v kulturistice a klasickém (RAW) silovém trojboji. Stal se několikanásobným mistrem oblastí, vicemistrem a mistrem ČR v kulturistice. Je držitelem řady fitness a výživových kurzů a odborných seminářů. Oblastí fitness a výživy se zabývá již od roku 2000 a poslední roky v této oblasti také pracuje. Věnuje se především komplexnímu přístupu a doporučení správných výživových a fyzických návyků. Velmi rád se s Vámi podělí s ohledem na Vaše zaměření a cíl o své znalosti a zkušenosti.

V naší fitnes poradně odpovídáme zejména na Vaše dotazy k produktům sportovní výživy MAXXWIN. Pokud Vás také něco zajímá a máte zájem položit svůj dotaz, můžete využít naší poradny. Vaše otázka s odpovědí bude zobrazena zde na stránkách MAXXWIN.

Dotazy z naší fitness poradny

Anonym - pondělí, 16 listopad 2020

Je mi 11 vážím 50 kg, obvod pasu mám 67 cm a měřím 158 cm je to správně?

MW

Jirko zdravím tě, díky za dotaz, ale bohužel takto obecně se odpovědět nedá, nicméně nic z uvedených hodnot nenasvědčuje tomu, že by bylo něco v nepořádku.

Za tým MAXXWIN zdraví

Petr.

Michal Stanko - pátek, 13 listopad 2020

Dobrý den, Nadchnul jsem se pro běh. Běhám cca 2 měsíce, 6 dní v týdnu kolem 7km . A tak jsem vás chtěl poprosit, jestli by jste mi neporadil nějaké suplementy vhodné k tomuto sportu. Jde mi hlavně o zredukovani váhy, ale i o tom abych si udržel svalstvo a kompletně organismus v pohodě. Mám alergii na kofein a tein Měl by jste pro mě nějakou radu nebo možnost z vašich nabízených výrobků? Děkuji Michal

MW

Zdravím tě Michale, díky za dotaz.

Určitě je dobré při takto intenzivním tréninku tělu dopřát dostatek živin a regeneraci.

Během běhání doporučuji dostatečnou hydrataci, zde si dovolím doporučit hypotonický drink MAXXWIN HYPOTONIC DRINK

Dále určitě pro dostatečnou regeneraci NOVINKU MAXXWIN MAGNESIUM TRIPLE COMPLEX.

A do třetice pak na podporu zachování a udržení svalové hmoty při intenzivním déletrvajícím tréninku MAXXWIN BCAA+GLUTAMINE. 

 

Přeji dobré výsledky, ať se ti daří.

Za tým MAXXWIN.

 

Petr

Lukáš - středa, 11 listopad 2020

Dobrý den přeji, Mám takový obecný dotaz na to, jak vlastně funguje metabolismus- nabírání a shazování. Potřebuju shodit pár kilo a najel jsem na klasiku, zapisování si jídel do kalorických tabulek + nějaký ten pohyb, hlavně aerobní + základní posilování. Tzn. Dodržet pravidlo přijmout méně kalorií než vydám. Ale konkrétněji, kromě přijaté energie se počítají také tuky, a sacharidy, a můj dotaz tedy zní, co se stane, pokud množství maximální přijaté energie pro hubnutí dodržím, u mě to je nějakých 7000 KJ , ale přeženu to například s tuky? Že přijmu například 150% denní doporučené dávky? Nebo sacharidy? V podstatě vše nad se ukládá ale pokud se dodrží množství přijaté energie? Mockrát díky za odpověď a hezký den.

MW

Ahoj Lukáši a díky za dotaz.

Je to poměrně komplikované, ale samozřejmě správných výsledků dosáhneš pouze v případě vyvážené stravy. Energetická bilance je jedna věc, ale to, jak ji "naplníš" je věc druhá. Například, v extrému, kdybys veškerou energii přijak ve formě tuků, pak by tělo muselo glykogen (sacharidy) a aminokyseliny (bílkoviny) syntetizovat z vlastních zásob a to je pro tělo i organismus neekonomické a logicky by to znamenalo nejen to, že bys tukovou hmotu neztrácel, ale ztrácel bys i vlastní svalovou hmotu a dlouhodovbě bys i trpěl nedostatkem glykogenu, než by se tělo "přeplo" do tzv. ketózy. Což je ale stav, kde bychom se dlouhodobě držet neměli.

Obecně v rámci redukce platí, že se nejvíce manipuluje (a snižuje) příjem sacharidů. Hodně záleží na somatotypu člověka a na načasování. Doporučuji si nastudovat například CKD - cyklická ketogenní dieta, která spočívá v zásadě v navýšení bílkovin i tuků a snížení sacharidů. Je to poměrně oveřený a udržitelný druh stravovacích návyků.

Doporučuji pak snahu podpořit nějakým spalovačem, například MEN´S CARNITINE WITH ARGININE. 

Ať se ti daří přeje za tým MAXXWIN 

Petr

 

Stevo - středa, 4 listopad 2020

Dobrý deň. Chcem sa opýtať užívam pri cvičení kreatin a protein. Je možné to kombinovať pre dobre spaľovanie tukov s L-Carnitine 100 000 Liquid ? Napríklad si to dat pred cvičením pol hodinu s kreatinom. Ďakujem pekne za odpoveď

MW

Dobrý den a díky za dotaz.

Ničemu tato kombinace nevadí, ale zatímco kreatin se zpravidla užívá v objemové "silové" fázi, karnitin pak v redukční "hubnoucí" a tak je tedy užívání těchto doplňků trochu míjí účinkem. Doporučuji nafázovat si jednotlivé fáze, tomu přizpůsobit trénink a i doplňky stravy.

S pozdravem za tým MAXXWIN.

Petr

Lukáš - sobota, 24 říjen 2020

Dobrý den, chci se zeptat jak je to se svaly. Výživová poradkyně mi řekla že bych měl nabrat váhu, nejlépe ve svalech. Posiluji alespoň 3x týdně a stravu se snažím držet akorát s výdejem. Ale jde mi o to že bych rád chodil i běhat abych přišel o tuk a byly vidět břišní svaly, ale zároveň nechci přijít o ostatní svaly a stále chci váhu zvyšovat. Je to nějak možné? Díky za odpověď.

MW

Zdravím Lukáši a díky za dotaz.

Jako ve většině případů, i v tvém není odpověď jednoznačná a je to otázka individuality. Obecně však platí, že buď se nabírá, nebo hubne. Přirozeně, pokud budeš zařazovat silové cvičení a tvé svaly získají "tvrdost" a současně s tím budeš redukovat neaktivní (tukovou) hmotu, pak opticky bude svalstvo vypadat větší a prokreslenější, ale neřídil bych se v tomto případě ručičkou na váze.

Doporučuji tedy přesně stanovit cíl a k tomu ideální postup. Tedy například začít se silovým tréninkem a následně, třeba na jarní či letní období, omezit, nikoliv vypustit, silové cvičení a zařadit aerobní aktivitu na redukci tukové hmoty.

Velmi výrazně toto ovlivňuje správná strava a energetická bilance. Samozřejmě pak můžeš svou snahu, včetně dostatečné regenerace, ovlivnit řadou sportovních doplňků.

Za poradnu MAXXWIN přeje úspěchy Petr.

Lada - čtvrtek, 22 říjen 2020

Dobry den, chci se zeptat na vas nazor na me reseni soucasne krize. Jsem doma s detmi, pocasi nepreje, domaci cviceni me nebavi a popravde na nej doma s detmi ani nemam klid. Ne ze bych jinak byla castym hostem fitness, ale citim potrebu alespon kompenzovat ty kilometry, ktere bezne nachodim v praci. Tak jsem si urcila model, ze si nekolikrat denne doma pri navsteve koupelny zacvicim rychlou 2-minutovku - brisni vakuum, 10 drepu, 30 sec plank a 5 kliku. Vyhovuje mi to, deti me pri distancni vyuce ani nestihnou postradat, zadycham se, zahreju, ale neleje ze me jak pri intenzivnim treninku. Ma to smysl? Nebo je treba se uplne odrovnat, aby to melo nejaky efekt? Kam byste zaradil strecink? Mym cilem je nevykydnou, a kdybych do Vanoc shodila 2-3 kilca, tak bych se nezlobila

MW

Lado dobrý den a díky za dotaz.

Tato složitá situace bohužel příliš fitness a sportovnímu odvětví a jejím nadšencům příliš nepřeje a Vámi popisovaná situace, která je bohužel velmi častá, prakticky znemožňuje plnohodnotný trénink. Na druhou stranu tyto ztížené podmínky nás motivují ke změnám a k cvičení za jiných, zpravidla ztížených, podmínek. Jakmile se pak vrátíme do "pohodlného" módu cvičení v posilovně či nějakého dříve běžného sportování, bude nám případat krásně jednoduché a příjemné.

Důležité je si nastavit domácí podmínky tak, abychom z toho měli dobrý pocit. Nelze tedy očekávat plné nasazení a Vámi popsané hodnotím jako dobrá volba - není nutné a vlastně ani možné, abyste odcvičila za těchto podmínek plnohodnotný trénink. Nicméně, jak se říká, i lehký trénink je lepší, než žádný trénink a doporučuji hlavně na úkor kvality a času navýšit intenzitu a zkusit i vymýšlet všemožné změny.

Co se týká Vašeho cílu shodit nějaké to kilo, to je především o správně sestavené výživě a nějakém aerobním tréninku, který můžete v podobě elipticalu, rotopedu či stepperu zařadit například ve večerních či ranních hodinách. Pomoci by Vám k tomu pak mohly také nějaké produkty na podporu získávání energie z tukových zásob, jako třeba MAXXWIN Thermaxx FAT burner nebo karnitin

Ať Vám tréninky vychází co nejlépe, za poradnu MAXXWIN zdraví Petr.

Adam - pondělí, 19 říjen 2020

Jsem v nabírací fázi. Takže mi šlo o to, zda když si dám nějaké cheat jidlo, tak zda si musím dopočítat kalorie těch zbylých jídel na ten denní příjem, nebo zda to cheat jidlo nemusím započítávat.

MW

Ahoj Adame, abych byl upřímný, tak si nejsem jist, zda se to vůbec takto zohledňuje, ale domnívám se, že v nabírací fázi můžete eneretiký píjem navýšit a tedy přidat jídlo nad běžný rámec.

 

Za poradnu MAXXWIN zdraví Petr

Klára - neděle, 18 říjen 2020

Dobrý den, mám dotaz ohledně cvičení s činkami. Už nějaký ten pátek se snažím žít zdravě - sportovat, běhat, občas chodím také na lekci jumpingu a doma cvičím jógu, nebo skáču přes švihadlo. A právě při těch lekcích jumpingu jsme používaly i fitnessčinky o váze 1kg. Ale teď se kvůli současné krizi na cvičení prozatím nemohu dostavit, a tak mě napadlo, že si ty fitnessčinky pořídím domů. Chtěla bych ale znát Váš názor ohledně váhy těch činek. Na tom jumpingu jsme ty jednokilové používaly jen někdy, takže jsem v tomhle směru v podstatě začátečník. V létě jsem měla pár dni možnost vyzkoušet dvoukilovou činku, ale s ní mě za chvíli vždy začaly dost bolet svaly a nevydržela jsem s nimi cvičit v jednom kuse tak dlouho, jako s těmi kilovými. Takže má otázka tedy zní - jakou váhu by podle Vás měly mít činky, které si nyní koupím ? A také kdy cca budu moci přestoupit na těžší váhu ? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Klára Maříková.

MW

Kláro ahoj, zdravím tě.

Tvůj dotaz je příliš individuální na to, abych ti na něj byl schopen odpovědět. To, s jakou vahou bys měla cvičit, musíš dle pocitu vědět hlavně ty sama. Samozřejmě v pozici začátečníka je lepší držet se vah nižších, ale na každou partii, na každý cvik, se dá použít různá váha. Takže doporučuji koupit si obě sady a sama uvidíš, jak ti to půjde.

Měj se fajn a ať se ti dobře cvičí ti za poradnu MAXXWIN přeje Petr.

Adam - neděle, 18 říjen 2020

Ahoj, mám otázku. Když jsem se rozhodl zařadit do svého jídelníčku Cheat Meal, tak jak započítávat kalorie. Jsou asi dvě možnosti, ale která je ta správná? 1) sníst svůj denní příjem ve zdravých jídlech+ cheat meal. 2) započítat cheat meal do svého příjmu. Děkuju za odpověď.

MW

Zdravím Adame.

Já osobně jsem nikdy přímo "cheat meal" nepraktikoval, ale určitě ten den můžeš mít vyšší energetický příjem. Otázkou je za jakým účelem toto chceš praktikovat, s jakým sportovním cílem, co od toho očekáváš. 

Ať se daří, zdravím, Petr.

Vojta Čermák - sobota, 17 říjen 2020

Ahoj chci se zeptat jestli je dobré jíst 1 hodinu před spaním cca 1000 kcal Se spánkem problém nemám ale jestli se mi to nějak neuloží do tuků Děkuji za odpověď

MW

Zdravím Vojto a díky za dotaz.

Snad jsou za námi již doby, kdy se obecně tvrdilo "nejíást před spaním", "po šesté hodině", atp. Pokud to nemá vliv na kvalitu spánku a budeš volit vhodnou skladbu potravin - pomalu vstřebatelné, tak pak toto mohu přímo doporučit s ohledem na pravidelnost výživy, zejména u sportovců.

 

Zdravím z poradny MAXXWIN.

 

Petr

Lukáš - středa, 14 říjen 2020

Dobrý den . Chci se zeptat mohu používat kreatin+testosteron před tréninkem předem díky

MW

Zdravím Lukáši, 

jestli máš na mysli přímo testosteron, jako zakázanou látku dopingového charakteru, tak to bych ti nedoporučoval a  ani ti s tím nemohu poradit.

Za poradnu MAXXWIN zdraví Petr.

Honza - pondělí, 5 říjen 2020

Dobrý den, je mi 48 let,měřím 174 cm a vážím 97 kg. Pořídil jsem jsi rotoped na kterém jezdím třikrát tydně po dobu jedné hodiny při tepové frekvenci 115 -120. Potreboval bych poradit, jaký produkt jsi mám u Vás zakoupit, aby mi pomohl se zbavit přebytečného tuku na břiše a prsou? Předem moc děkuji za info. Honza

MW
Zdravím Honzo.
 
Díky za dotaz. Samozřejmě produktem MAXXWIN Thermax fat burner jste schopen Vaši snahu shodit neaktivní hmotu podpořit, ale důležité je, jak asi víte, dodržovat pravidelnou sportovní aerobní aktivitu. Nevázal bych se pouze na rotoped, ale zařadil bych i rychlou chůzi a trochu silového cvičení, například pomocí cvičících gum či závaží na podporu rozvoje a formování těla. Důsledkem pak je, že případná přebytečná neaktivní hmota vypadá jinak na zpevněném trénovaném těle.
 
Zásadní pak také je dodržovat správnou a pravidelnou racionální stravu, vhodně poskládanou, ve Vašem případě s důrazem na bílkoviny a omezením sacharidů obecně, zejména pak jednoduchých cukrů.
 
Nejsem schopen do jedné reakce shrnout veškerá nutriční a sportovní doporučení, ale toto by pro Vás mělo být základní vodítko:
- pestrá pravidelná racionální strava
- dostatek pohybu, zejména aerobní aktivity
- podpora metabolismu pomocí doplňků stravy
- dostatečný pitný režim
 
Honzo ať se Vám daří, s pozdravem za poradnu MAXXWIN.
 
Petr.

Eva Součková - neděle, 13 září 2020

Dobrý den, mám prosbu. Snažím se jíst zdravě, cvičení moc nedám, ale velice mě trápit nafouklé břicho, můžete mi prosím poradit, co s tím mám dělat? Občas vypadám jako v 6. měsíci těhotenství. Děkuji Vám za odpověď. Součková Eva

MW

Dobrý den Evo, bohužel takto obecně Vám nejsem schopen poradit. Roli v tom může hrát mnoho věcí - složení stravy, množství stravy, případná intolerance, nedostatečné množství některých vitamínů, atd. Pokud problém přetrvává delší dobu a kromě pocitu Vás i fyzicky toto obtěžuje, doporučuji obrátit se na lékaře. 

Případně můžete napsat více podrobností a já se pokusím konkrétněji odpovědět.

S pozdravem za poradnu MW,

Petr

Jakub Polepil - čtvrtek, 10 září 2020

Dobrý den Chci se zeptat, mám málo spánku resp. 6-7 hodin takže se chci zeptat, co bych si měl pořídit, abych mému tělu doplnil, to co se za můj spánek nestihne? Díky za odpověď Hezký den.

MW

Ahoj Jakube, díky za dotaz. Pokud se cítíš neodpočatý a domníváš se, že je to způsobeno nedostatečným spánkem, pak bych doporučil spíše konzultaci s lékařem či lékárenským magistrem. Existují doplňky na podporu spánku například na bázi melatoninu. Konkrétně ti však nejsem schopen poradit.

Přeji ti, ať se to zlepší a jsi plný sil.

Petr.

Zmetek2 - neděle, 6 září 2020

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, když budu držet dietu a příjmat hodně bílkovin + 4krát týdně trenink, můžu nabírat svalstvo a zároveň schazovat tuk? Díky za odpověď. Michal

MW

Ahoj Michale, běžně a standardně jdou tyto dvě fáze proti sobě. Doporučuji si spíše naplánovat zkvalitnění, tvrdší intenzivnější trénink, podpořit jej můžeš MAXXWIN balíčkem OBJEM a následně bych zařadil redukční fázi, kterou můžeš podpořit MAXXWIN balíčkem REDUKCE.

 

Zdravím tě, Petr, MAXXWIN poradna.

Danny - středa, 26 srpen 2020

Dobrý den, začal jsem cvičit, cíl vysekat svaly a celkově zesílit. Nabrat svalovou hmotu a zbavit se tuků. Problém nastal u rameních kloubů. Zatím bez bolesti ale křupe v nic při každém pohybu i bez zátěže jak kdyby měli prasknout. Lze nějakým cvikem toto eliminovat? Nemohu si kvůli práci dovolit se zranit. Děkuji za odpověď

MW

Ahoj Danny, bohužel s tímto takto "od stolu" příliš neporadím. Určitě doporučuji konzultaci s lékařem a případně na podporu kloubního aparátu například MAXXWIN Artrox 500 g instantní.

Zdravím, Petr.

David - úterý, 25 srpen 2020

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně výživových doplňků. Kvůli redukci hmotnosti (50let, 97kg) jsem se začal stravovat nízkosacharidovým stravováním LowCarb, chtěl bych poradit, jestli jsou při sportu nutné nebo vhodné nějaké výživové doplňky (1-2x týdně hodinu badminton, tenis, 1-2x lehčí běh, podle toho jak to časově vychází). Nějak se v nabídce doplňků ztrácím (BCAA, proteiny, rychlé sacharidy, hydratační nápoje), po sportu jsem pak den dva úplně vyřízený, takže skoro pořád :). Děkuji za odpověď.

MW

Zdravím Davide a díky za dotaz. 

Nízkosacharidový styl stravování je vhodný zejména v redukčním období. Jak uvádíš, během intenzivního sportování, může skutečně docházet ke zvýšené únavě a nedostatečné regeneraci. Rozhodně doporučuji s ohledem na regeneraci směřovat sacharidové "dávky" kolem tréninků a určitě bych zařadil i s ohledem na věk, kdy například vlastní tvorba testosteronu již ubývá, zařadit tyto doplňky stravy:

komplexní multivitamin MULTI VITAL SPECTRUM SPORT pro lepší regeneraci

TRIBULUS TERRESTRIS pro podporu tvorby vlastního testosteronu

Ať se daří, Davide, zdravím za poradnu MW.

Petr

 

 

Michal - sobota, 22 srpen 2020

Dobrý deň,je pravda že ked beriem servatkovy proteín tak budem malý?Ďakujem

MW

Ahoj Michale, je mi líto, ale nerozumím dotazu, můžeš lépe specifikovat??

 

Zdraví Petr.

Roman Řehák - úterý, 18 srpen 2020

Dobrý den,chci se zeptat,můžu cvičit na sílu a zároven shazovat kila?Jde o to že chodím běhat a do toho zvedám těžké činky.Chtěl bych při váze cca 62kg zdvihnout jednoručku nad hlavu 40kg.Takže se zeptám možná trochu jinak,můžu hubnout a sílit zároven,nebo toto prostě nejde dohromady?Děkuji

MW

Ahoj Romane. Díky za dotaz, dostat korunu za každý podobný typu "shodit tuky, nabrat svaly", jsem milionář :-) Samozřejmě takto by to bylo ideální, ale většinou se to spíše vylučuje. Neznamená to snad, že byses nemohl na uvedený cíl dostat i přes to, že budeš vážit méně, hubnout či bys byl vysekaný, ale váhy se zkrátka zvedají lépe s dostatečnou stravou a dostatečnou "základnou", tedy hmotou. Pokud budeš reagovat na mou odpověď, co je za motivaci zvednout tuto uvedenou hmotnost v tomto cviku? Zaměřuješ se na strongmanské disciplýny? Není to jen nějaký chvilkový cíl, který tě ve výsledku nikam neposune?

 

Díky a ať to jde, za poradnu MAXXWIN přeje Petr.

Denda021 - úterý, 18 srpen 2020

Dobrý deň, chcem vás poprosiť o radu. Pokial sa snažím nabrať svaly, najmä si vypracovať zadok a chrbát, ale mám problém s tukom na bruchu, ktorý by som chcela zosekat’, je treba byt v kalorickom deficite alebo nadbytku? Ďakujem.

MW

Ahoj Denčo, určitě spíše v kalorickém deficitu, ale je třeba se i přes to hodnotně stravovat a v rámci tréninku se zaměřit právě na uvedené patrie. Na podporu spalování ti pak mohu poradit například THERMAXX FAT BURNER

 

Ať se daří, měj se pěkně. Petr.

MAXXWIN - Maximal effective nutrition

LOGIN INTO THE SHOP

REGISTRATION - CREATE AN ACCOUNT

Login
Billing and delivery informations
Delivery address is different from billing  
Newsletter
Boxes marked like this are required!

FORGOT PASSWORD

TOP